PILATES

Krepitev mišic trupa (trebušnih in hrbtnih) in ohranjanje stabilnosti telesa med izvajanjem gibanja z nogami in rokami ter Izboljšanje gibljivosti.

POGLEJ URNIK
Z vadbami začnemo v ponedeljek, 9.9.2019!

PILATES je neagresiven, prefinjen način vadbe, ki istočasno razvija moč in gibljivost. Rezultat dela so lepe in podolgovate mišice, čvrsto telo ter pravilna drža.

Vadba vključuje razgibavanje vseh delov telesa. Pričakujete lahko povečano moč, gibljivost, mobilnost, ravnotežje in večjo kontrolo telesa. Hkrati tudi zmanjšanje bolečin v hrbtenici ter drugih sklepih in splošno boljše počutje. Ker pilates deluje neposredno na mišice trupa, lahko pričakujete tudi zmanjšanje obsega pasu, oblikovanje celotnega telesa in splošno večjo čvrstost.

Na urah uporabljamo različne pripomočke, kot so elastični trakovi, navadne palice, Gymstick, male in velike žoge. Primeren je za vse starosti in stopnje treniranosti.

Posebej priporočljiv je za osebe z bolečinami v sklepih in vse, ki si želite umirjene vadbe z vidnim učinkom na telo in duha.

Pilates je tudi odlično dopolnilo pri celotnem shujševalnem procesu. Izguba teže se namreč začne, ko začnemo uživati manj kalorij, kot jih porabimo. Najuspešnejši in zdrav način za izgubo telesne teže je načrt vadbe, ki vsebuje aerobni trening v povezavi s treningom za povečevanje moči, kot je pilates ter uravnotežena prehrana. Povezovanje pilatesa z aerobno vadbo omogoča dodatne prednosti, kot je boljša povezava med telesom in umom, boljša drža, gibkost in telesna funkcionalnost.

Pilates je mišično-skeletni kondicijski program in ga je priporočljivo kombinirati s srčno-žilnim aerobnim treningom. Pilates je tudi odlično dopolnilo različnim treningom z utežmi.

AEROLATES se od klasičnega pilatesa razlikuje v tem,da je v vadbo vključen tudi aerobni trening (trening srčno-žilnega sistema).Ura se začne z velikimi in intenzivnimi amplitudami gibov, ki dvignejo srčni utrip v aerobno cono, kar pospeši izgorevanje maščob, hkrati pa izboljšuje tudi koordinacijske sposobnosti vadečih. Je edina pilates tehnika, pri kateri je delež krepitve in raztezanja enak oziroma gre v prid raztezanja. Fiziološko obremenitev telesa bi lahko primerjali tudi z aerobiko nizke intenzivnosti.
Aerolates  je tehnika, ki postaja iz dneva v dan popularnejša in primerna tudi za tiste, ki jih klasični pilates ne zadovolji.